Strona główna » Uncategorized » Czy public relations ma sens?

Czy public relations ma sens?

Najnowsze komentarze

Kategorie

Jeszcze 20 lat temu mało kto słyszał o tym terminie w Polsce. Dziś wszyscy już wiedzą, że aktywne wpływanie na swój wizerunek przez narzędzia PR jest jednym z ważniejszych obowiązków każdej organizacji (nie tylko firmy). Z drugiej strony coraz częściej można spotkać się z nic nie wnoszącymi informacjami prasowymi, czy eventami. Jak to jest z tym piarem?

Osobiście myślę, że rozsądnie prowadzona komunikacja w zakresie kształtowania wizerunku może przekuć się na realne zyski. Zwłaszcza większe firmy powinny stale monitorować media i Internet, by wyłapać w miarę wcześnie ewentualne sygnały zbliżającego się kryzysu.

Jaki jest stan dzisiejszego piaru? Warto nadal to robić?

Public relations we współczesnym świecie

Nie trzeba jednak tego robić samemu. W przypadku największych korporacji warto zdecydować się na współpracę z jedną z międzynarodowych agencji PR, która pozwoli uporządkować komunikację i wizerunek w perspektywie globalnej. Z kolei mniejsi i więksi gracze na rynku powinni zainteresować się ofertą lokalnych dostawców, np. agencja PR Poznań. W ten sposób będą blisko swoich klientów i będą mogli oddziaływać na lokalne media.

Ja osobiście mogę doradzić ze swojej strony jeszcze tylko tyle, że przed podpisaniem umowy z agencją PR należy dokładnie jej się przyjrzeć; obejrzeć portfolio i zapytać o doświadczenie pracowników.


Dodaj komentarz